CITY OF BLINDING LIGHTS

Godkväll. Idag är det en vecka sen vi kom hem från Turin. Jag kan inte beskriva hur det var, hur dom är, hur staden är eller hur stämningen, känslan och atmosfären bland oss är. Inte heller hur stört lycklig jag är att få vara där med er och att vi känner dom där nere. Det är väl sånt här man ska samla på antar jag, vänner över hela världen. Isåfall kan jag knappt vänta på att få ge mig ut och börja samla.

Sen finns det vissa saker som på ett oerhört jobbigt sätt får oss att på en sekund vara tillbaka, såsom vissa lukter, och framförallt, låtar. Genom att bara lyssna på No one eller Hey there Delilah är jag på en hundradels sekund tillbaka på balkongen, på piazza San Carlo, i baskethallen eller i bilen påväg någonstans.

Kommentarer
Postat av: Anna

fint du skriver.

2008-01-13 @ 22:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0