LX

anna, nu är jag allvarlig.
varför är alla så konstiga för? skratta inte, för jag undrar faktiskt på riktigt.

det finns minst hundra konstiga i uppsala..
(för övrigt börjar uppsala bli en läskigt konstig inceststad)
fast jag koncentrerar mig på en som är så konstig och vacker så jag blir ledsen.
det finns två konstiga lärare vi har som är så konstiga att man inte tycker om dom
det finns en sjukt konstig i italien och en annan till i samma land som också är konstig fast på ett annat sätt...
det finns konstiga tjejer som kommer och plingar på dörren och säger att dom sett att man fyller år på eniro.se och därför kommit med redbullbilen för att ge en redbull
det finns konstiga grupper som gör konstiga saker i hela världen
det finns ett konstigt ljud som kommer ibland från lägenheten brevid som låter som en jätte som snarkar
det finns ett askonstigt djur som svettas mjölk.....   vad fan är det för konstigt liksom? che palle.....!

Kommentarer
Postat av: Anna

ELLER HUR

2008-01-16 @ 14:32:51
Postat av: jonna

ahahaa,förlåt! ja var helt seriös ända tills sista meningen XD hoppas du har kryat på dej å kmr imorrn! puss

2008-01-17 @ 19:29:23
Postat av: jonna

ahhhaha,förlåt! ja var seriös ända tills ja läste sista meningen XD hoppas du har kryat på dej å kommer imorrn! puss

2008-01-17 @ 21:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0